Рада Органу з сертифікації "Стандарт-Сервіс" Рада Органу з сертифікації "Стандарт-Сервіс"
Шановні колеги, ласкаво просимо на форум
 Допомога      Пошук      Користувачі


> Правила форуму
Оберіть тему
Про цей документ
Терміни, прийняті на конференції:
Правила участі в конференції.
Права модераторов конференції.
Права адміністраторів конференції.
Права власників конференції.
Правила складання повідомлень в конференції.
 

Про цей документ
Даний документ регламентує правила користування конференцією Ради Органу з сертифікації "Стандарт-Сервіс" і матеріалів, що в ньому розміщена.
Документ складаєтся власниками конференції та являється базовим при вирішуванні будь-яких питань, що виникають при користуванні конференцією. Документ публікується в конференції, вступає в дію з момента публікації та повинен обов"язково виконуватись всіма користувачами конференції. Документ може бути в будь-який момент доповнено власниками конференції з повідомленням користувачів повідомленнями на самій конференції.
Top

Терміни, прийняті на конференції:
Потік (топік): повідомлення (питання) і відповіді (коментарі) до цього повідомлення. Потік має заголовок, що вказується при розміщенні першого повідомлення. В заголовку коротко розкривається зміст першого повідомлення, тема потоку.
Форум: набір потоків з повідомленнями з визначенних тематик.
Конференція: набір форумів.
Користувач конференції: будь-яка особа, що пройшла процедуру реєстрації.
Гість конференції: особа, що не пройшла процедури реєстрації, але бажає читати повідомлення конференції.
Реєстрація: процедура створення облікового запису користувача. При цьому відбувається добровільне розголошення користувачем деякої інформації та присвоєння користувачу ідентифікатора і пароля для його подальшої ідентифікації.
Адміністратор: користувач, якому власники конференції надали право здійснювати контроль за виконанням правил користування конференцією.
Модератор: користувач, якому власники конференції надали право здійснювати контроль за виконанням правил користування конференцією у визначенному форумі або наборі форумів.
Бан: відключення користувача від конференції.
Top

Правила участі в конференції.
1.1. Користувачі повинні виявляти взаємоповагу один до одного.
1.2. Забороняється виявлення релігійної, расової, статєвої та іншої дискримінації.
1.3. Забороняється зловживання великими зображеннями, кодами, текстами, цитатами, підписами та ін.
1.4. Забороняється використання лайки будь-якою мовою, образливих випадів та інших висловлювань, що ображають користувачів конференції, в будь-якій частині повідомлення - заголовку, тексті, підписі та ін.
1.5. Забороняється публікація повідомлень, що дискредитують будь-яку особу (юридичну чи фізичну).
1.6. Забороняється публікація повідомлень, що наносять моральну або будь-яку іншу шкоду будь-якій особі (юридичній чи фізичній).
1.7. Забороняється обговорення тем, що протирічать законодавству України, зокрема, обговорення взламування програм та серверів, присвоєння інтелектуальної власності та ін.
1.8. Забороняється реклама в повідомленнях.
1.9. Забороняється обговорення дій власників конференції, модераторів й адміністраторів іншим чином, окрім e-mail.
1.10. Повідомлення повинні розміщуватись у відповідному їх змісту форумі.
1.11. Повідомлення повинно мати заголовок (назву теми), що коротко розкриває зміст повідомлення.
1.12. Забороняється будь-яке комерційне використання матеріалів конфренції.
1.13. Некомерційне використовування матеріалами конференції дозволяється тільки при згадуванні конференції, як джерела інформації, а також імені (псевдоніму) та e-mail адреси (якщо доступна) автора інформації.
1.14. При створенні повідомлення в конференції, забороняється використання інформації, що отримана від третьої особи, без згадування про джерело інформації та згоди автора.
Top

Права модераторов конференції.
2.1. В випадках порушення користувачами правил участі в конференції, модератори з дозволу керівника Ради мають право змінювати, видаляти або переміщувати в інший поток їх повідомлення, змінювати персональну інформацію користувачів та виносити попередження користувачам.
2.2. Модератори разом з керівником Ради можуть приймати рішення про бан користувача при порушенні користувачем правил користування конференцією.
2.3. Дії модераторів не обговорюються інакше, окрім e-mail.
Top

Права адміністраторів конференції.
3.1. Адміністратори мають ті ж права, що і модератори.
3.2. Адміністратор має право самостійно приймати рішення про бан користувача.
3.3. Дії адміністраторів не обговорюються інакше, окрім e-mail.
Top

Права власників конференції.
4.1. Власники мають всі права на конференцію та можуть використовувати зміст конференції будь-яким чином, вказуючи джерело інформації.
4.2. Власники мають абсолютний пріорітет при прийнятті будь-яких рішень стосовно конференції.
4.3. Дії власників не обговорюються інакше, окрім e-mail.
4.4. Власники конференції не несуть ніякої відповідальності за повідомлення користувачів.
Top

Правила складання повідомлень в конференції.
5.1 Відповідно пунктам 1.10-1.11
5.2 Тема повідомлення повинна чітко визначати предмет обговорення
5.3 Якщо зміст повідомлення незрозумілий більшості користувачів, повідомлення може бути видалено адміністратором або модератором.
5.4 Адміністратори і модератори з погодженням з керівником Ради мають право закрити тему, якщо вона не містить будь-якої корисної інформації.
5.5 Всі учасники конференції зобов"язані дотримуватись норм та правил тієї мови, якою вони спілкуються.
Top


Powered by ExBB
ExBB FM 1.0 RC1 by TvoyWeb.ru
InvisionExBB Style converted by Markus®

[Script Execution time: 0.0039]     [ Gzip Disabled ]